Thursday, June 25, 2009

Lampin Pakai Buang

Mencegah ruam lampin
Lampin pakai buang Huggies UNTUK bayi yang baru lahir.
BAKAL ibu bapa kini tidak berkira menyediakan keperluan untuk bayi yang bakal dilahirkan asalkan anak mereka mendapat hanya yang terbaik. Nilai wang bukan menjadi ukuran sebaliknya ibu bapa mula mengutamakan kualiti yang ditawarkan oleh sesuatu produk.
Antara keperluan yang paling diberi perhatian ialah lampin pakai buang. Kulit bayi baru lahir yang lembut dan sensitif seharusnya mendapat lampin pakai buang terbaik dan telah diuji secara klinikal selamat untuk kulit mereka.
Pengeluar lampin Huggies, Kimberly-Clark, telah memperkenalkan lampin Huggies NewBorn/Small yang direka khas dan terbukti secara klinikal dapat membantu mencegah bayi baru lahir dari dijangkiti ruam lampin.
Hasil kajian Kimberly-Clark mendapati, ruam lampin adalah satu perkara yang sering dialami oleh bayi baru lahir, maka tidak hairanlah mengapa pencegahan ruam lampin adalah perkara yang menjadi perhatian ibu bapa sewaktu membuat keputusan memilih lampin pakai buang.
Huggies NewBorn/Small dapat membantu mengurangkan kebimbangan sewaktu menjaga mereka sepanjang tempoh beberapa bulan pertama selepas kelahiran.
Permukaan luar lampin Huggies ini telus udara sekali gus membenarkan aliran udara di sekeliling bahagian punggung bayi agar ia kekal kering dan segar.
Bahagian tepi yang lembut dan kering memberikan keselesaan kepada bayi, manakala pad serapan tinggi mampu menahan kebasahan selama lebih 12 jam.
Satu lagi ciri terbaik lampin Huggies ialah pita pelekat yang amat lembut yang boleh dipakai buka dengan mudah tanpa menjejaskan kulit bayi yang sensitif.

No comments:

Post a Comment